Fushata Coke and Meals e Coca-Cola i jep një pamje të re stacioneve të autobuzëve në Tiranë

Fushata më e fundit e Coca-Cola kishte si qëllim të afronte njerëzit dhe të bashkonte ndasitë përmes një ushqimi të mirë dhe një Coca-Cola.

Për të përcjellë këtë mesazh krahas kanaleve të tjerë të komunikimit, agjencia duhej të sillte një pamje të re freskuese dhe mbresëlënëse për stacionet e autobuzëve në Tiranë.

Stacionet u veshën tërësisht duke theksuar më tepër elementin e çatisë që të sjell ndërmend qoshet e ushqimit të “kohëve të vjetra”. Kjo pamje i bën stacionet më miqësore dhe dhuron një përvojë vizuale të këndshme për këdo që ndodhet përreth.

Në përputhje të plotë me strategjinë e markës, mesazhet u dërguan me sukses, stacionet ngjallën interes dhe morën reagime shumë pozitive nga të gjithë.