Uji Tepelene i besoi McCann Tirana krijimin e një fushate imazhi, për të komunikuar origjinën, cilësitë dhe rëndësinë e ujit në jetën tonë. Frymëzuar nga historia e këtij burimi të hershëm, koncepti kreativ u thellua me tej duke rikujtuar origjinën e ujit ikonik shqiptar përmes një paralelizmi me origjinën e vetë jetës.
Mbi këtë koncept u ndërtua një spot televiziv, i cili kombinon forcën e fjalës me imazhet e natyrës, emocionin njerëzor dhe muzikën. Iso-polifonia, kjo pjesë tradicionale e muzikës folklorike jugore shqiptare në listën e trashëgimisë së paprekshme kulturore të UNESCO-s, u zgjodh nga agjencia për të përfaqësuar muzikën e spotit televiziv. Kënga e hershme folklorike “Më jep një pikë ujë” u risoll me një kthesë moderne, duke kombinuar zërat iso-polifonikë me muzikën elektronike dhe tingujt e natyrës.
Me një kombinim mbresëlënës të peisazheve përrallore dhe burimit të lashtë, pamjet e spotit dhe personazhet e tij në natyrë u reflektuan në materialet OOH si imazhet kryesore të fushatës, me tonalitete te pastra e të freskëta duke nxjerrë ne pah vlerat e Uji Tepelene.
Fushata e komunikimit përqafoi gjithashtu kanalet dixhitale për të krijuar një lidhje edhe më të afërt me audiencën.
EKIPI
Creative Director / Flonia Vasia Gjollma
Art Director / Nertila Pere
Junior Art Director / Anila Kondi
Junior Art Director / Kristi Çunga
Client Service Director / Çeltina Lloshi
Account Executive / Milva Avrami
PR Coordinator / Genta Hodo
Media Manager / Elona Zebi
Senior Account Manager / Jonida Zguro
Social Media Manager / Aurora Sotiri
BASHKËPUNTORË
Production House / Anima Pictures
Musical Production / Shkodra Electronic
Photography / Henri Koci