Identiteti i projektit ESPID4Vjosa: mbrojtja e lumit të egër përmes njohurive dhe shkencës

Më shumë

Vjosa Park Kombëtar, në mbrojtje të lumit të fundit të egër në Evropë

Më shumë

Coca-Cola, më shqiptare nga ç’mendon

Më shumë

Ne jemi ata që ushqejnë në mënyrë të vazhdueshme markat tuaja të preferuara në rrugëtimin e tyre. Përmes kreativitetit, planifikimit strategjik, komunikimit inovativ, guximit, humorit dhe dashurisë, do t’ju rrëfejmë historitë e tyre. Ju sigurojmë që këto histori janë autentike, të fuqishme dhe mbartin mesazhe me vlerë për ta bërë botën ku jetojmë një vend që na fal krenari.

Në zyrën tonë plot ngjyra në Tiranë ju do të njiheni me një skuadër entuziaste, të përkushtuar, kurioze dhe të përgatitur që pret me padurim projektin sfidues të radhës.

Mund të jetë projekti juaj? Le ta diskutojmë bashkarisht duke pirë një kafe.

truth well told

Punime

Identiteti i projektit ESPID4Vjosa: mbrojtja e lumit të egër përmes njohurive dhe shkencës

Identiteti i projektit ESPID4Vjosa: mbrojtja e lumit të egër përmes njohurive dhe shkencës

Raporti Vjetor i AADF 2021: Një mision për të formësuar të ardhmen

Raporti Vjetor i AADF 2021: Një mision për të formësuar të ardhmen

Fushata e rekrutimit nga Webhelp të bën për vete në të gjitha gjuhët

Fushata e rekrutimit nga Webhelp të bën për vete në të gjitha gjuhët

Vjosa Park Kombëtar, në mbrojtje të lumit të fundit të egër në Evropë

Vjosa Park Kombëtar, në mbrojtje të lumit të fundit të egër në Evropë

Raporti vjetor 2020 nga AADF: një narrativë e guximshme

Raporti vjetor 2020 nga AADF: një narrativë e guximshme

Coca-Cola, më shqiptare nga ç’mendon

Coca-Cola, më shqiptare nga ç’mendon