SQ ENG

Qendra e re e Trajnimit Lavazza, nje simbol i ekspertizes se kafese

Lavazza, kompania e njohur e kafesë në Torino dhe Marketing and Distribution, një nga rrjetet më të mëdha të shpërndarjes në Shqipëri dhe Kosovë, hapën Qendrën e parë të Trajnimit Lavazza në Shqipëri. Dega shqiptare bëhet pjesë e një elite ndërkombëtare të qendrave të trajnimit që përbëjnë klasat më të mëdha dhe më të specializuara të kafesë të përhapura në më shumë se 50 vende të botës.
 
Çelja e kësaj qendre tregon edhe njëherë angazhimin e Lavazza-s për përhapjen e kulturës italiane të kafesë në Shqipëri.
 
Për të shënuar këtë hap të rëndësishëm, Lavazza dhe Marketing and Distribution zgjodhën të bashkëpunojnë me McCann Tirana, detyra e të cilës ishte organizimi dhe menaxhimi i eventit të lançimit duke siguruar shërbime PR dhe BTL. Qëllimi ishte ndërgjegjësimi i publikut mbi imazhin premium të Lavazza, ndërtimi i lidhjeve të forta me median si dhe forcimi i besnikërisë së klientëve ekzistues, duke informuar në të njëjtën kohë dhe klientët potencialë.
 
Agjencia luajti një rol kryesor në hartimin dhe prodhimin e të gjitha materialeve promocionale, ofroi mbështetje në sistemin teknik si dhe shërbimet Hostess gjatë eventit të lançimit.
 
Lavazza | Branded notebook, USB
 
Lavazza | Branded folder
 
Në event morën pjesë mbi 100 të ftuar, ku mes tyre ishin përfaqësues të Lavazza International, partnerë të Marketing & Distribution, personazhe të njohur, blogerë dhe gazetarë.
 
Aktiviteti pati një jehonë pozitive në rrjetet sociale, përmes postimeve dhe Stories të shumta nga pjesëmarrësit. Gjithashtu eventi u mbulua gjerësisht dhe nga mediat më të rëndësishme në Shqipëri.
 
Lavazza | Moments for the inaugural event